فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:سخنرانی رهبری
رهبری

به روز بودن در برابر تاکتیک‌های راهبردی دشمن

امروزه با توجه به رویارویی همه جانبه دشمنان نظام اسلامی با ملت ایران و اعمال فشار در حوزه‌های گوناگون عملی، اقتصادی و روانی، بیش از همیشه نیاز به هوشیاری در برابر دشمن و شگردهای او احساس می‌شود.

رهبری

تحول یعنی رفع نقاط معیوب؛ منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، تحول به معنای «تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و معیوب» را نیاز اساسی کشور خواندند و با اشاره به اهداف و خواسته‌های کاملاً ضد تحولی دشمنان گفتند: باید با اراده قاطع، تکیه بر اعتماد به نفس ملی، امیدواری و هوشیاری، کار سنگین و دشوار تحول را آغاز و نقاط ضعف عمدتاً اقتصادی را به نقاط برجسته و درخشان تبدیل کنیم.

رهبری

رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ مراد از وحدت، اشتراک عمل در برابر نقشه‌های استکبار است

رهبر انقلاب فرمودند: شخصیت رسول اکرم شخصیت منحصر به فردی در همه‌ی عالم وجود است، لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است. ما این روز را عید میگیریم به این مناسبت. نکته‌ی اساسی این است که عیدگرفتن فقط جشن و ماندگاری و یادبود و این چیزها نیست. عیدگرفتن برای درس گرفتن است. برای الگو قرار دادن پیغمبر اکرم است.

رهبری

مجمع جهانی اهل بیت باید پایگاهی برای نشر معارف اهل بیت باشد/ شیعه مفتخر به ایستادگی در مقابل نظام سلطه است

امام خامنه‌ای با اشاره به پرچم برافراشته نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام استکبار افزودند: پیروان اهل‌ بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژد‌های هفت سر نظام سلطه، سینه سپر کرده و به اعتراف خود مستکبران، بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.

رهبری

بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره حجاب/ مایه‌ تشخص و آزادی زن چیست؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همواره نسبت به مسأله حجاب تاکیدات و توصیه‌هایی داشته‌اند و در بیانات مختلف‌شان به موضوع اهمیت عفاف و حجاب اشاره کرده‌اند.

رهبری

اساتید بسیجی در همه زمینه‌ها پیشران باشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌ها فرمودند: فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، شما می‌توانید در همه زمینه‌ها پیشران باشید.

رهبری

بعثت نبی مکرم (ص) هدیه به همه بشریت است/طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم

هبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: روز و شب مبعث که بزرگترین هدیه عالم وجود که در دعای شب مبعث بر آن تعبیر شده بر تجلی الاعظم به نبی مکرم اسلام برترین بنده خداوند اعطا شد و هدیه داده شد؛ بعثت نبی مکرم (ص) هدیه به همه بشریت است.

رهبری

دفاع مقدس از اول تا آخر مدبرانه بود/ دست تحریف دنبال شبهه افکنی است

فرمانده معظم کل قوا فرمودند:برخی با استناد به خطایی که در بخشی انجام گرفته یا جمعی انجام دادند، مجموعه دفاع مقدس را به بی تدبیری متهم می‌کنند؛ دفاع مقدس از اول تا آخر مدبرانه و عقلایی بود.

1